فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

عید مبارک یا رسول الله (صلی الله علیک و علی آل بیتک)

1391/3/28 19:43
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید مامان. خوبی؟

فعلاً ایام امتحانات مامان و باباست و حسابی در گیریم. برای همین نمی تونم زیاد سر بزنم.

فردا یه عید خیلی خیلی بزرگ برای ما مسلموناست و روزیه که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) به پیامبری مبعوث شدند.

 

عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست.

 

بهت تبریک می گم و امیدوارم سال های سال باشی و این عید عزیزو گرامی بداری.

مامان جونی شیرین کاریات زیاد شده اما حیف که وقت ندارم بنویسم فقط اینقدر می تونم بگم که دیگه کاملاً حرفای ما رو می فهمی و کاملاً هم برای خودت تصمیم گیری می کنی؛ مثلاً امروز هر چی خواستم لباستو در بیارم نمی ذاشتی تا اینکه رفتم یه بلوز که عکس عروسک داره آوردم و گفتم : «لباس قشنگ بپوشه دختر نازم؟» تو هم سرتو به علامت تایید تکون دادی و گذاشتی لباستو عوض کنم.

ضمناً مامان بزرگ برات یه مسواک ناناز خریده که هنوز ندیدیش.

دیروز بابا که رفت خیلی گریه کردی. حتی وقتی شیر می خوردی انگار یادت می افتاد ضجه می زدی که یه دفعه مجله هایی که مامان بزرگ خریده نشونت دادم و با عکسای نی نی ها خندیدم و تو آروم شدی و خوابیدی.

راستی ... مامانی یه کفش برات خریده بود که کوچیک بود و رفتیم عوضش کنیم من یه کفش بزرگ برداشتم. بابا جونی می گه :«قایق موتوری خریدی برا بچه؟!» هه هه

عمه هم برات یک فیل چرخ دار خریده که باهاش حال می کنی اما روش نمی شینی هلش بدی، وای میستی باهاش راه می ری.

دست همه شون درد نکنه.

جالب پریروز بود که محمد حسین بهت توپ داده بود و تو شوت می کردی و قل می دادی و هی می گفتی : «توب» البته حرف آخرو یه طور خاصی نامفهوم می گفتی. تا هم کسی به توپ دست می زد جیغ می زدی که : « بِبه ... بِبه»

دو تا کار با مزه دیگم بنویسم و برم سراغ درسام اگه شیطون بذاره ... شارژر موبایل منو برداشته بودی و برعکس (محل اتصال به موبایل) می خواستی توی پریز (که خوشبختانه محافظ داره) فشار بدی و از اینکه نشد مثل آدم بزرگا که یه کاری رو مطمئنن و انجام نمی شه با حالت تعجب خاصی گفتی :« ئه» و جدیداً هم تا بهت می گم : «دست دسی » می گی : « بابا ... بابا» به معنی شعر دس دسی باباش میاد ...

معمولاً کم حرفی اما ظاهراً هدف دار حرف می زنی، قربونت برم الهههههههههههههههههههههیییییییییییییی همه عشق و امیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله مرمر
28 خرداد 91 19:52
سلام دوست جونی خوبی؟ حسنا جون خوبه؟ شرمندم که بهت سر نمیزنم. این روزا خیلی درگیر امتحاناتم. بعد از امتحانات بریم چت و دلی از عزا در بیاریم. بوس بوسی دوست جونی
مامان تنها
30 خرداد 91 3:08
الهیییییی عزیزم دخملمون دیگه داره خانوم میشه
الهه مامان یسنا
1 تیر 91 1:59
عیدتون مبارک
خاله مرمر
1 تیر 91 13:07
سلام خوبی؟ چند روز آنتراگ داشتم، واسه همینم تلافی اون چند روز رو کردم. امتحانات چطور بود؟ واسه من که خدا رو شکر تا حالا خوب بود
عطر بهشت
1 تیر 91 15:09
سلام ایام عید مبارک منم دختر دار شدم
مامان یاس
2 تیر 91 20:04
سلام الهی چه شیرین زبونه این ملوس خانم خیلی ناز شده ماشاءالله از دخملی تون عکس هم بذارید بیشتر که صورت ماهش را ببینیم ان شاءالله که ایام امتحاناتت تموم بشه وموفق باشی آپ کردم بیا پیشم خوشحال میشم صلوات
مامان کورش
3 تیر 91 19:45
سلام عزیزم وای چه قالب قشنگی گذاشتی ادرسش بده خیلی زیبا هستش دیگه کم کم حسنا جون همه کاری داره یاد میگیره از طرف من یک بوس محکمش کن مرسی
مامان مهربون فاطمه
5 تیر 91 12:39
سلام گل بانو .همیشه من و مهربون فاطمه رو شرمنده محبت هات میکنی.حسابی این مدت سرم شلوغ بوده.ممنونم ازت .سر بزن بهمون.آپم.منو با نظراتت دلشاد میکنی.دوست دارم
مامان زینب
6 تیر 91 0:54
سلامامیدوارم شما و دختر گلت همیشه سلامت باشید.واقعاً وقتی نی نی ها مریض میشن زندگی برای مامانا خیلی تلخ میشه به شما که باید یه خدا قوت حسابی گفت که درس هم میخونینموفق باشید.
مریم مامان عسل
6 تیر 91 13:16
مرسی از حضورتون در وبلاگ عسل. اعیاد شعبانیه مبارک
محيا كوچولو
12 تیر 91 23:24
سلام خاله عيدتون مبارك ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد