فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

بی خوابی شبانه ...

1391/3/19 2:22
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.

تو خواب ناز خوش می گذره عزیزکم؟

چند روز بود نمی تونستم بیام به وبلاگت سر بزنم، همه اش غصه می خوردم.  niniweblog.com

آخرشم نفهمیدم چی شد اما اینقدر دعا دعا کردم که یه دفعه وارد شد. (خدا رو شکر)

هر چی سعی کردم بخوابم، بی خوابی زده بود به سرم. منم اومدم پای کامپیوتر. نمی دونم بابایی چی کار کرده که خونه پر پشه است.من قدیما نمی کشتم، یعنی دلم نمی اومد اما الان به عشق تو می کشم... تا الان سه تا

امیدوارم روزی که با سواد شدی از اینا لذت ببری چون من با دلم می نویسم هرچند از لحاظ انشا جالب نیست اما از ته ته ته دلمه.  niniweblog.com

امروز همه اش همه به تو می گفتن بوس و کیف می کردن که لباتو می بری جلو. طبق معمول هم به دمپایی ها گیر داده بودی و تا دمپایی بابایی جونو دیدی که بزرگ تر بوده اون یکی دمپایی رو ول کردی. هر کس هم می رفت بیرون تو دنبالش جیغ می زدی، حتی چند دفعه رفتی حیاط و یک دفعه ام مامان بزرگ مهربونت کلی بردت دوچرخه سواری کردی که حسابی خسته شد اما بازم بست نبود. آخر با پسرعمه رفتیم پارک. تاب بازی هم کردی و وقتی تاب وایساد خودتو تکون می دادی، دقیقاً عین من. 

niniweblog.com

موقع شام هی نون می زدی به سالاد الویه می خوردی. عمه کلی ذوق کرده بود.

الهی فدات بشم من ...

niniweblog.com  اینم تویی که وقتی می شینی رو پای بابا دیگه فرمونو ول نمی کنی. راستی... دیشب بابا رو که دیدی بعد از دو روز کلی ذوق کردی. niniweblog.com    niniweblog.com  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سارا
19 خرداد 91 23:33
سلام دوستم.خوبین.فاطمه جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من یه حال خاصی دارم امشب برام دعا کنید
مامانی درسا
20 خرداد 91 2:20
الهی عزیزم همین که با عشق مینویسی کافیه همین که هر شب تا دیروقت واسش مینویسی بزرگ که شد به وجودت افتخار میکنه ...... انشاالله که همیشه خوش باشین ..... این وروجکو ببوس
نایسل
20 خرداد 91 18:34
مرسی عزیز دلم من نارحت نشدم انتقاد بود ولی خوب گفته بود حتی نی نی هم ندارن دلم شکست دلم واسه نی نی ام تنگ شد یهوووو
نایسل
20 خرداد 91 18:35
مرسی گلم الهی منم یه دختر مثه دختر ناز تو داشته باشم خوب کاری میکنی نمزاری پشه نیشش بزنه گناه داره
مامان تنها
21 خرداد 91 5:03
سلام مامان فاطمه حسنای عزیز ممنون که به وبلاگم سر زدین خدا ایشاالله فاطمه حسنای عزیز رو براتون حفظ کنه وایشاالله که همیشه صحیح و سالم باشه و در کنار هم خوش باشین مامانی برامون از دخملمون عکس بیشتر بزارین اینام واسه دخمل طلا
مامان تنها
21 خرداد 91 5:04
با اجازه لینکتون کردم
فرزندما
21 خرداد 91 12:03
ممنون که بهم سر زدی دوست خوبم التماس دعا
مامان سارا
27 خرداد 91 11:15
سلام خوبین؟؟فاطمه جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون دوستم که به وب ما سر میزنی و به من و سارا جون لطف داری.بوووسسس
مامان علی
28 خرداد 91 17:20
سلان به شما ودخمل خوشگلتون خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم ادرستون رو هم بنویسید اینم بوس برای دخملتون منتظرتونم
نرگس
9 تیر 91 21:25
انشالله فاطمه جونتو عروس کنی مادر