فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

نظرات (11)

خاله مرمر
6 تیر 91 15:33
سلام دوست جونی خوبی؟ عیدتون مبارک. امیدوارم تو این ماه مبارک هر چی از خدا میخوای به خودتو شوهریتو و حسنا جون بده. دلم خیلی واست تنگ شده. خوش باشی. بوس بوس
خاله هدي ياسمين زهرا و محمدكوچول
8 تیر 91 2:35
خاله جون عيدتون مبارك. كلي شادباش و بوس براي شما و فاطمه حسناي عزيزم
نایسل
9 تیر 91 13:29
چشات خوشگل میبینه عزیز دلم
مامان سارا
9 تیر 91 18:03
سلام دوست جونی خوبی؟؟؟؟فاطمه جون خوبه؟؟؟؟ممنون که به ما لطف دارین.فاطمه جون رو ببوسین.برای سارا دعا کنید زردیش داره بر می گرده
نی نی کارت
11 تیر 91 17:48
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........
مامان کورش
11 تیر 91 18:03
سلام عزیزم عید بهت تبریک میگم وهزار تا بووووووووسسسسسسسسس برای فاطمه جونممنون به ما سر میزنید
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
14 تیر 91 2:00
خداوندا اگر داري بنا دادن عيدي جهاني را منور كن به نور حضرت مهدي (عج) عيدتون مبارك و دلتون تا ابد شاد
فرزندما
14 تیر 91 8:10
بر چهره پر ز نور مهدي صلوات بر جان و دل صبور مهدي صلوات تا امر فرج شود مهيا بفرست بهر فرج و ظهور مهدي صلوات اللهم عجل لوليک الفرج عیدتان مبارک!
مامان سارا
14 تیر 91 10:03
سلام عزیز دلم.من خیلی به شما عادت کردم هر روز زود میام نظرات سارا رو می خونم تا خبری از شما بگیرم.دوستون دارم هم شما و هم فاطمه حسنا جونم رو .گل من رو ببوسین
مامان مرضیه
14 تیر 91 11:25
سلام راستی بهترین عیدی چی می تونه باشه جز اینکه دستمونو بگیره نلغزیم چون ما همش رو ویبره ایم
نایسل
14 تیر 91 22:22
مرسی عزیز دلممم بوسس نظر لطفته عیدت مبارک