فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

خانوم خانومی

1392/3/19 20:18
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

دیگه واقعاً حس می کنم از اینترنت حذف شدم که از این بابت از شما و خاله های عزیز (به ویژه خاله مرمر) واقعاً عذر می خوام

بزرگ شدن تو (بیشتر از من به کامپیوتر علاقه داری) و از طرف دیگه کمبود وقت و خستگی و ...

دیگه واقعاً حس می کنم بزرگ شدی... منظورتو می رسونی. خیلی از کلماتو درست می گی، لباستو انتخاب می کنی (حتی برای من هم تصمیم می گیری)و همه کارو می خوای خودت انجام بدی. مثل دیروز که به بابا می گفتی:«خودم/منم بنزین بزنم(البته به جای ز، ی می گفتی).

کلمه ای که خنده دار می گی، می افتمه که می گی می مومم یا می فولم.

وقتیم می خوای غذا نخوری می گی خسته ام.

الانم داری نماز می خونی، عشقم.(گاه و بی گاه یاد نماز خوندن می افتی)

از صمیم قلب از خدا می خوام به همه مادرا کمک کنه که از عهده این مسئولیت بزرگ بر بیان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نرگس
19 خرداد 92 20:27
ماشالا چه دختر نانازی خدا براتون حفظش کنه لینکتون میکنم به این امید که به ما هم سر بزنید خانم
خاله مرمر
20 خرداد 92 13:37
سلام مامانی. قربونت برم دلم واقعا واستون تنگ شده همینکه حالتون خوبه و شادین کافیه. فقط یه عکس جدید از حسنا بگذار ببینم این دخمل طلای ما چقدی شده.
مامان نرگس
21 خرداد 92 7:19
حلول ماه شعبان ، ماه عبادت و بندگی ، و اعیاد خجسته شعبانیه مبارک باد
الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 16:07
مامانی درسا
1 تیر 92 15:27
الهی همه ی ما یه جوری همینطوری هستیم ...... خداوند همیشه سلامت باشن ....... و شیطون و بازیگوش