فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

روزت مبارک!

1391/3/2 19:50
569 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک!

 

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام؛ عبادت را تو به من آموخته ای، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است. از تبار فاطمه ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند؛ پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.

 مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای، به ستایش محبت های بی اندازه ات، و به وسعت همه خوبی هایت، دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:32
مامان مهربون روز قشنگت مبارک


مامان امیر علی
26 اردیبهشت 91 16:01
سلام خوبین ...ممنون که سر زده بودین ....گرفتا ر بودم نتونستم زودتر بیام ............خوشحال میشم لینک کنید ....شما با افتخار لینک شدید ..........
مامان امیر علی
26 اردیبهشت 91 16:05
عزیزم هنوز نی نی من به دنیا نیومده ..........سه ماه دیگه ...بدنیا میاد ..............چون من از موزیلا استفاده میکنم ...عکس ها بد میشد ..............