فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

یه تغییر واقعی

1392/1/14 11:23
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانومای مامان.

امروز برام یه هیجان واقعی بود وقتی از اداره زنگ زدم خونه و تو گوشی رو گرفتی و گفتی: «سلام مامان.»

می خواستم بال در بیارم. دیگه واقعاً با کارات به این باور رسیدم که بزرگ شدی و مونس مامانی. دیروز (سیزده به در) توی باغ دایی جون هم خیلی بیشتر از همیشه به من خوش گذشت چون تنها نبودم و تو با من بودی...

مونس مامان... مونس مامان ...(اینو اولین بار خاله منیره گفت و من همه اش به این واقعیت پی می برم)

امروز ١٢ روز از تولدت گذشته عزیز دلم. روز تولدت تو اوج عیده و همه یادشون می ره. فقط امسال خانواده خاله نیره یادشون بود که خاله برات پیام داده بود: «تولد نفس خاله مبارک.»

هر لحظه برای من یه لحظه تازه است با تو عزیز دلم،‌تمام عشقم و همه زندگیم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مرمر
21 فروردین 92 13:14
اول از همه شرمنده که دیر فهمیدم آپ کردی الانم شانسی باز کردم و پیش خودم گفتم حتما بازم آپ نکرده اما واقعا تعجب کردم. حسنا جونی تولدت مبارک از دست این مامانیه شما من نمیدونم سرمو به کدوم ستون بکوبم ما رو همش تو کف عکس جدیده شما نگه میداره. آخرش فکر کنم عکس عروسیتو واسمون بگذاره