فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

نی نی، لالا

1391/3/9 16:44
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.

خوبی دختر گلم؟

امیدوارم روزی که داری این مطالبو می خونی شاد و سلامت باشی و همیشه بمونی.

این هفته خیلی سرم شلوغ بود. چند تا ارائه داشتم که متأسفانه طبق معمول همه کارا رو گذاشته بودم برای روزای آخر. البته واقعیت اینه که موضوعات آخر رو انتخاب کرده بودم تا فرصت بیشتری برای کار داشته باشم؛ اما جور نشد و همه کار موند برای این روزا.

برعکس تو هم بیمار و بی قرار بوده. روز یکشنبه به خاله ها زنگ زدم که ببینم چی کار کنم. کلی گریه کرده بودم و بعد هم کنفرانسمو حسابی خراب کردم.

اما امروز حالت بهتر بود. خدا رو شکر ارائه منم با کمک خدا به خیر گذشت.

وقتی اومدم خونه، بابا گفت که حسابی خوابیدی. به نظرم اومد چون روی تخت ما بودی خنک بوده و راحت تر بودی. اما بابا گفت از بس فضای آزاد لازم داره برای خواب، رو تخت ما راحت تره.

راستم می گفت. هر لحظه نگات می کنم یه جای تختی.

قربونت برم من الهی با خوابیدنت، نازدونه من.

خدا رو شکر که بهتری. همه می گن مال دندونه. اما من فکر می کنم مال بستنیه و تو نمی تونی شیر و بستنی رو فعلاً تحمل کنی.

هر چه هست خدا رو شکر که خوبی. قربونت برم من الهههییییییی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
9 خرداد 91 19:03
خدا بد نده.دخمل گل ما چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشالا زود زود خوب میشه.مامانی هم در کاراش موفق میشه.من و سارا کوچولو برای فاطمه و مامانیش دعا می کنیم

---
ممنون. دعای گل دخترت اثر کرد و دختر ما الحمدلله خوب شد.
ضمناً شما از دوستانی هستید که به ملاقاتتون علاقه مندم.
مامانی درسا
10 خرداد 91 0:46
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 11:03
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان آرشیدا قند عسل
13 خرداد 91 23:42
ای جانم چه قند عسلی چه ناز خوابیده گلمو حسابی ببوس ممنون بهمون سر زدید.