فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

معمای جیغ های تو ...

1391/3/6 2:16
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

ای کاش می تونستی حرف بزنی و به مامان بگی که چیه؟!!!

امشب دوباره با گریه و جیغ بیدار شدی... کوتاهم نمی اومدی ... و خدا رو شکر به کمک کولر زود آروم شدی.

حالا تو خواب نازی و من دارم یخ می زنم اما جرأت ندارم کولرو خاموش کنم.

دیشب اولش به کلید گیر داده بودی که درو باز کنی. پاهاتو بلند می کردی و آویزون در می شدی. چند بار هم بلندت کردم و دقیقاً می دونستی که کلید کجا باید بره. به خیال خودت در باز شده بود؛ هی دستگیره رو فشار می دادی. برای اینکه کلیدو بگیرم و گریه اتو آروم کنم، یه دفترچه رنگی دادم بهت. شروع کردی بخ کندن جلدش با دندون. دوباره برای اینکه اونو بگیرم و گریه ات آروم بشه بستنی آوردم. روزای قبل یه کم بستنی می خوردی و بعد هم می رفتی اما حالا افتاده بودی به بستنی خوردن. مخصوصاً وقتی قاشق رو به دست گرفتی که دیگه هی خودت می خوردی و چند تا چند تا هم به من می دادی. امید داشتم که تموم بشه کوتاه میای اما با صورت رفتی تو لیوان بستنی و ول کن هم نبودی. مجبور شدم ازت بگیرم و تو گریه کردی. البته بعدش آروم شدی اما نمی دونم با خاطره اون بیدار شدی!!!

نمی دونم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
6 خرداد 91 1:38
مرسی عزیزم بهمون سر زدی و ممنون که میخوای به دخترم رای بدی بهت خبر میدم ...... و با افتخار لینکت میکنم دوست من خانم گل هم ببوس انشاالله همیشه سالم و شاد باشه
مامان سارا
6 خرداد 91 10:47
سلام عزیزم.به به چه قالب خوشگلی .خیلی نازه.ممنون دوستم که به وب ما سر میزنین و با نظرای خوشگلتون خوشحالمون می کنید
الهه مامان یسنا
6 خرداد 91 11:20
مرسی گلم که بهمون سر زدی.دخترم میخواد زبون باز کنه که جیغ میزنه عزیز دلم باید یه کم باهاش کنار بیاین تا جیغ زدناش کمتر بشه دوستتون دارم عزیزم
مامان دخملی
6 خرداد 91 14:34
سلام مامانی منظورشون لباسای دخملی هست
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:33
امان از دست این ورو جکها