فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

شیرین من...زندگی من...حسنای مامان

1392/9/24 10:35
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

امروز مامان به خاطر سرماخوردگی شما خونه است و شما هم الان تو خواب نازی...

نه بابا صبح استرس داشت، نه من و نه شما عزیز دلم. (مامان به خاطر کار کردنش شرمنده شماستخجالت)

عزیز دلم، شما داری کم کم به یه دختر آروم و مهربون تبدیل می شی اما ای کاش من بیشتر می تونستم کنارت باشم و به آرامش کمک کنم.

ماشااله حواستم خوب جمعه. مثلاً دیروز یه دفعه گفتی: آی دلم... گفتم: ماساژش بدم مامانی؟

گفتی:نه. تیر زده. گفتم:کی؟ -بابا تیر زده. تفنگ داشت. دل خودتم بابا تیر زده؟!

تازه فهمیدم به خاطر اینکه من دل درد داشتم و به بابا گفته بودم یه درد بدی تیر می کشه (چند ساعت قبلش) این حرفو زدی ... قهقهه

من خیلی خیلی دوست دارم شیرین زبونم.

هفته های قبل به خاله نیره گفته بودی شما رو ببره خونه شون که چند هفته خونه شون تعمیرات بود و هفته بعدشم ماشین نداشت. یک روز بعد از این وقایع هی یواشکی رفته بودی از خاله پرسیده بودی خونه شون درست شده یا نه. بعد از اینکه چند بار پرسیده بودی و مطمئن شده بودی باز رفتی در گوشش گفته بودی: خاله ماشین داری؟... خاله از خنده غش کرده بود و شما رو با خودش برد خونه شون و بعد ما اومدیم دنبالتبغل

از شیرین کاریات بخوام بگم که تو برای مامان همه اش شیرینی هستی.

عاشقتم فرشته منفرشته... میوه دلمقلب... نور دیده امماچ... نون قندی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
30 آذر 92 1:34
انشاالله فاطمه حسنا جون در آینده به وجودت افتخار میکنه عزیزم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4