فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره

دنیای زیبای خدا

روزتون مبارک پدر و پدربزرگای مهربون ...

1391/3/15 22:59
945 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی.

خوبی باباجونی؟

اینقدر برامون مهم بود که یه طور درست حسابی امروز رو بهت تبریک بگیم که همه اش فکر کردیم و آخرم به نتیجه نرسیدیم.

niniweblog.com

امیدواریم اینکه اومدیم مسجد دیدنت و بابا بابا های شیرین قند عسل برات هدیه قابل قبولی باشه.

niniweblog.com

بی نهایت دوست داریم تکیه گاه محکم ما و امید زندگیniniweblog.com  niniweblog.com

  niniweblog.com  niniweblog.com  niniweblog.com  niniweblog.com

 

niniweblog.com

از همین جا هم فاطمه حسنا امروز رو به پدربزرگای خیلی خیلی عزیز و عمو محسن مهربون و پسرخاله های دوست داشتنیش تبریک می گه.

                               niniweblog.com  niniweblog.com

ضمناً از اینکه تبریک خشک و خالیه و هیچی کادو نداده خیلی عذرم می خواد. niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دخملی
15 خرداد 91 23:14
سلام مامانی من خیلی حساس هستم دست خودم هم نیست منم دکترم چون مکه بود جانشینش دکتر شما بود
عطر بهشت
16 خرداد 91 11:06
سلام میلاد امام علی (ع) بر شما و فاطمه حسنا مبارک ایشالا همیشه خوش باشید
مامان سارا
17 خرداد 91 11:42
سلام عزیزم.فاطمه حسنای گل خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گلم من تنها 3 روز دیگه باید تحمل کنم تا دخملم بیاد بغلم.برام دعا کنید